برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن همسران و فرزندان پاسداران در قزوین 
کد خبر: 4159541
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن همسران و فرزندان پاسداران در قزوین 

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان پاسداران با استقبال شرکت کنندگان در مسجد امام حسن عسگری(ع) قزوین خبر داد.

مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، لیلا رضایی، مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، گفت: نفرات برتر مرحله مقدماتی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن که در خرداد ماه برگزار شده بود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و مرحله نیمه‌نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان پاسداران با استقبال شرکت‌کنندگان در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهر قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه همسران و فرزندان پاسدار در رشته‌های حفظ (یک جزء، ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت (تحقیق و ترتیل)، اذان با حضور داوران استانی در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد و برگزاری این مسابقات گام مؤثری برای انس بیشتر با قرآن و استفاده از آموزه‌های وحیانی قرآن در جامعه است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: این مسابقات با حضور ۸۸ داوطلب به تفکیک پسران ۳۲ نفر و همسران و دختران ۵۶ نفر، در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان برگزار شد. برگزیدگان استانی به مرحله کشوری که در مشهد مقدس برگزار می‌شود راه خواهند یافت. 

رضایی در پایان با اشاره به نقش خانواده در تربیت نسل پویا، بیان کرد: والدین در خانواده به عنوان اساسى‌ترين عامل تربيت، مى‌توانند با بهره‌گيرى از دستورات قرآن و عملياتى كردن آن‌ها در همه مراحل زندگى، در تحكيم بنيان خانواده و رسيدن به یک خانواده اسلامى گام‌هاى مؤثرى بردارد.

انتهای پیام
captcha